تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mojdehp Offline
#1 ارسال شده : 1397/01/22 10:47:37 ق.ظ
mojdehp

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 43
مکان: کرج

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
دیزل ژنراتور صنعتی:
دیزل ژنراتور صنعتی :ژنراتور وسیله ای است كه انرژی مكانیكی به دست آمده از منبع بیرونی را به انرژی الكتریكی بعنوان خروجی تبدیل می كند. این مهم است كه درک كنیم كه ژنراتور واقعا انرژی الكتریكی خلق نمی كند. در عوض، با استفاده از انرژی مكانیكی عرضه شده و با ایجاد حركت و تولید بار الكتریكی در سیم پیچ ها در مدار الكتریكی، برق را به عنوان خروجی سیستم تولید خواهد كرد. این جریان، جریان الكتریكی عرضه شده توسط ژنراتور است. مكانیزم ژنراتور را می توان با درک كار پمپ آب فهمید كه باعث جریان آب می شود اما واقعا آبی ایجاد نمی كند و فقط آب جریان می یابد.

كار ژنراتورهای مدرن امروز بر مبنای القای الكترومغناطیس كشف شده توسط مایكل فارادی در سال ۱۸۳۱ می باشد.فارادی كشف كرد كه جریان بالای بار الكتریكی می تواند توسط حركت رسانای الكتریكی مانند سیمی كه شامل بار الكتریكی در میدان مغناطیسی است القا شود. این حركت تفاوت ولتاژی را بین دو انتهای سیم یا رسانای الكتریكی ایجاد می كند كه در عوض باعث می شود بار الكتریكی جریان بیابد و جریان الكتریكی تولید شود.

اجزای اصلی ژنراتور:
موتور منبع ورودی انرژی مكانیكی به موتور ژنراتور است. اندازه موتور بطور مستقیم متناسب با حداكثر توان خروجی عرضه شده است. چندین فاكتور را نیاز است كه در ذهن داشته باشید در حالی كه دارید موتور ژنراتور را بررسی می كنید. سازنده موتور باید برای رسیدن به خصوصیات كاركرد كامل موتور و برنامه های نگهداری مشاوره بدهد.

الف- نوع سوخت مورد استفاده- موتور ژنراتورها با انواعی از سوخت ها مانند بنزین ، گازوییل، پروپان (در فرم مایع شده یا گاز، یا گاز طبیعی) كار می كنند. موتورهای كوچكتر معمولا با بنزین كار می كنند در حالی كه موتورهای بزرگتر با گازوئیل ، پروپان مایع، گاز پروپان یا گاز طبیعی كار می كنند. موتورهای اصلی همچنین می تواند دوگانه سوز باشند یعنی هم با گازوئیل هم با گاز كار كنند.

ب- موتورهایی با والو بالاسری ( OHV ) در برابر موتورهای غیر OHV – موتورهای OHV از موتورهای دیگر متفاوت هستند در والو ورودی و خروجی موتور كه در سر سیلندر موتور قراگرفته است در مقابل بلوک موتوری كه سوار شده است.

موتورهای OHV چندین مزیت نسبت به موتورهای دیگر دارد. به هر حال، موتورهای OHV گران تر نسبت به موتورهای دیگر است.

ج- سیلندر موتور با روکش CIS ساییدگی و پارگی را كاهش می دهد و دوام موتور را تضمین می كند. اكثر موتورهای OHV با CIS تجهیز شده اند اما لازم است تا برای این ویژگی در موتور ژنراتور بررسی شود. CIS خصوصیت گرانی نیست اما نقشی مهم در دوام پذیری موتور بازی می كند به ویژه اگر نیاز باشد تا ژنراتور را اغلب برای مدت زمان طولانی استفاده كنید.
موتور برق ، موتور برق بنزینی

ویرایش بوسیله کاربر 1397/01/23 10:52:54 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.086 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت