تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

tazeha Offline
#1 ارسال شده : 1395/11/25 12:28:10 ق.ظ
tazeha

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 443
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
چند باور اشتباه در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی

روز به روز به تعداد کسب و کارهایی که به حضور و فعالیت در فضای آنلاین برای رشد کسب و کارشون و بازاریابی شبکه های اجتماعی علاقه نشون می دن داره اضافه می شه
اگر هنوز جزو این کسب و کارها نیستید پیشنهاد می کنم مقاله 6 مزیت کلیدی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها را مطالعه کنید
به همین علت با مدیران زیادی برخورد کردم که متاسفانه یک سری باورهای اشتباه دارن و در اینجا به چند تا از اونها اشاره می کنم
1- باید در تمام شبکه های اجتماعی فعال باشم
متاسفانه این یک باور غلطی هست که بسیار رایج هست . شما باید ببینید مخاطبان شما در کدام شبکه اجتماعی فعال هستند . شبکه های اجتماعی رسانه هایی هستند که هر کدام مخاطب مخصوص به خودشون رو دارن . آیا مخاطبان تمام رسانه ها یک جور فکر می کنند؟ علائق یکسانی دارن ؟ نیازهای یکسانی دارن؟
طبعا خیر . پس در انتخاب رسانه مورد نظر مخاطبانتون دقت کنید . لزوما همه شبکه های اجتماعی مناسب فعالیت شما و کسب و کارتون نیستند
2- محتوای یکسان برای همه شبکه های اجتماعی تولید می کنند
این هم یکی دیگه از اشتباهات هست . اگر در دو یا چند شبکه اجتماعی حضور دارید حتما سعی کنید به فراخور اون شبکه و مخاطبانی که در آن حضور دارن تولید محتوای اختصاصی کنید . هر چند که فراموش نکنید از لحاظ استراتژی باید فعالیت شما در همه رسانه ها یکپارچه باشه اما از لحاظ ادبیات نگارشی و فرمت محتوا متفاوت باشید
3- شبکه های اجتماعی را جدا از وب سایت در نظر می گیرند
برخی ها گمان می کنند به تنهایی با تمرکز بر روی اینستاگرام و فعالیت در آن می تونن فروش و رشد کسب و کارشون رو متحول بکنن !!!! این باور هم کاملا اشتباه هست
می توان گفت استراتژی های بازاریابی اینترنتی اگر به صورت یکپارچه باشند، موثر و کارا هستند . اگر وب سایت شما ضعیف هست و فاقد استانداردهاست و همچنین استراتژی های بازاریابی محتوایی و .... را بر روی وب سایت پیاده سازی نکردید ، فعالیت در شبکه های اجتماعی به تنهایی برای شما مفید نخواهد بود
کسب و کار اینترنتی قدرتمند با وب سایت حرفه ای آغاز می شود و پس از آن به کمک شبکه های اجتماعی رشد و توسعه پیدا می کند
4- نگرش و تفکر رسانه های آفلاین را در مورد رسانه های آنلاین دارند
تفاوت اساسی رسانه های اجتماعی با رسانه های جمعی مثل رادیو ، تلویزیون و نشریات چاپی این هست که در رسانه های اجتماعی همه چیز به صورت تعاملی هست و کاربر یا مخاطب شما برخلاف رسانه های جمعی به راحتی و به سرعت به پیام شما پاسخ مثبت یا منفی می دهد و شما را نقد می کند
باید برای پاسخ به فیدبک های منفی و مخالفت ها خودتان را آماده کنید . اصل مدیریت بحران در شبکه های اجتماعی را نباید نادیده بگیرید
نحوه برخورد با فیدبک های منفی و مخالفت ها تصویر برند شما رو در ذهن مخاطبان می سازد
و نکته دیگر در این بخش این هست که برخلاف رسانه های آفلاین که تبلیغات در آنها مستقیما به فروش و معرفی کالا و خدمات اشاره دارد در شبکه های اجتماعی فروش مستقیم اثرگذاری بسیار پایینی برای مخاطبان دارد
پیشنهاد می کنم در خبرنامه وب سایت بنده عضو شوید تا آخرین مقالات و نوشته های بنده را
در ایمیل خودتون دریافت کنید


تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.097 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت