رتبه: Newbie
گروه ها: Registered
ارسالها: 2
|
در سیستم های اینچنینی در بالابر هیدرولیکی یک بازخوردی هست که اکثر اثرات تغییر ویسکوزیته را از بین می برد. موتور پایلوت یک موتور پله ای با قدرت پایین با اتصالی رزوه ای است که به اسپول شیر کنترل که دارای حرکت طولی و چرخشی می باشد اتصال دارد. قسمت دیگر اسپول توسط یک کوپلینگ متحرک به موتوری هیدرولیکی وصل می باشد. بنابراین اسپول در مسیر طولی به صورت آزادانه حرکت می نماید اما حرکت چرخشی آن به موتور هیدرولیکی وابسته می باشد. اگر به دلیل بار زیاد سرعت موتور هیدرولیکی کم شود اسپول به طرف راست حرکت نموده و خروجی را بیشتر باز می نماید. بنابراین با زیاد شدن شدت جریان روغن سرعت موتور هیدرولیکی زیاد شده و سرعت آن با سرعت پایلوت برابر می گردد. |
|
|
|
|
|
|
|
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست |
|
جهش به تالار
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.
این صفحه در مدت زمان 0.872 ثانیه ایجاد شد.