تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

tazeha Offline
#1 ارسال شده : 1395/10/26 01:12:02 ب.ظ
tazeha

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 443
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
فرایند سه مرحله ای ارتباط با کاربر در کسب و کارهای اینترنتی
همانطور که قطعا می دونید بدون مشتری هیچ نوع کسب و کاری اصلا وجود نخواهد داشت . به همین دلیل یکی از مهمترین استراتژی ها در کسب و کارهای اینترنتی هم داشتن پلنی قدرتمند برای ارتباط با مشتری یا همان کاربر هست .
فرایند سه مرحله ای ارتباط با کاربر
1- جذب کاربر
2- حفظ کاربر
3- رشد کاربر
شما باید برای هر کدام از این سه مرحله استراتژی و پلن داشته باشید. پلن شما برای ارتباط با هر کدام از این مراحل باید کاملا با هم متفاوت باشد
1- جذب کاربر :
یکی از مهمترین بخش ها برای ارتباط با کاربر مرحله جذب است . که البته تقریبا 80% کسب و کارهای اینترنتی فقط بر روی این مرحله تمرکز دارند و از دو مرحله قبلی به نوعی غافل هستند .
در این مرحله باید نقاط تماس یا همان Touch Point های برند با کاربر را افزایش دهید .
ببینید مخاطبان بالقوه شما در کدام رسانه یا کدام وب سایت هستند و برای حضور در این رسانه ها برنامه ریزی کنید و تا می توانید نقاط تماس برندتون رو با مخاطبانتون افزایش بدید تا آگاهی از برند شما افزایش یابد
چند راهکار جذب کاربر :
- بهینه سازی سایت یا همان سئو
- فعالیت در شبکه های اجتماعی
- پوشش رسانه ای اخبار مجموعه یا همان روابط عمومی
- تولید محتوا به صورت مشترکا با همکاران و وب سایت های مرتبط با حوزه کاریتون
- و .....
2- حفظ کاربر :
بعد از فرایند جذب در حقیقت کاربر از وجود برند شما اگاهی پیدا کرده و به وب سایت شما رسیده است . حالا باید استراتژی مشخص و مدونی برای حفظ آنها داشته باشید تا شما رو ترک نکنند و رقیب را به شما ترجیح ندهند
چند راهکار حفظ کاربر :
- تولید محتوای مورد علاقه آنها
- ارسال خبرنامه به صورت منظم
- دادن تخفیف های مناسبتی برای حفظ آنها
- نظرسنجی برای درک بهتر نیازها و خواسته های آنها
- ارائه خدمات خاص و متفاوت از دیگر کاربران برای حفظ آنها
- بازی سازی یا همان gamification هم می تونه راهکار بسیار خوبی باشه برای این مرحله
- و ....
3- رشد کاربر :
مرحله آخر در فرایند ارتباط با کاربر طراحی استراتژی هایی جهت رشد است . در حقیقت اگر شما مرحله حفظ رو به خوبی اجرا کرده باشید کارتون برای این مرحله بسیار راحت می شه . کاربران شما به راحتی نقش مبلغان و فروشندگان مجموعه شما را ایفا خواهند کرد و باعث رشد کاربران شما خواهند شد
راهکارهایی برای رشد کاربر :
در این مرحله به اعتقاد بنده باید تمام تلاش خودتون رو بکنید که رضایتمندی کاربر را داشته باشید . راهکاری که برای این مرحله از نان شب هم واجب تره پاسخ به نیازها و دغدغه های کاربران هست . باید آنها را متوجه این موضوع کنید که شما مجموعه ای بسیار پویا و فعال هستید که رضایتمندی کاربرانتان از سود و نفع شخصیتان بسیار مهمتر هست
می تونید برنامه های آموزشی بسیار خوب برای استفاده بهتر از محصول و خدماتتون طراحی کنید . می تونید خدمات پس از فروش بسیار خوبی ارائه بدید و همچنین این خدمات را بسیار تسهیل و ساده ارائه کنید .
خلاقیت را فراموش نکنید با تیمتان جلسات متعددی بگذارید و برای هر کدام از این مراحل، استراتژی ها و تاکتیک های خلاقانه ای طراحی کنید
ارادتمند

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.107 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت