دبیرا

ما ادعا نمیکنیم که دنبال منافع خود نیستیم، ولی واقعا به فکر این هستیم که مشتریان ما بهترین نتیجه را از خدمات ما بگیرند. راحت یک صفحه جدید تعریف کنند، راحت محصولاتشونو به نمایش بگذارند، اینقدر سایتشون پر محتوا باشه که به هر کسی که میخواد محصولاتشونو معرفی کنند آدرس سایتشونو معرفی کنند، اگر سایت مشکلی داشت راحت بتوانند مورد پشتیبانی قرار بگیرند.
از اینکه مشتریان ما، ما رو همراهی کردند واقعا ممنونیم و به ما انگیزه داده تا بتونیم بهتر سرویس دهی داشته باشیم.



خدمات ما


طراحی سایت

ما قبل از طراحی سایت یا همون طراحی وبسایت به مشتری چندتا از سایتهایی که طراحی کردیم معرفی می کنیم و بعد از اون هم از مشتری میخواهیم که چندتا سایتی که خودشون در اینترنت دیدن و مورد قبولشون بوده را به ما معرفی کنند. با این کار سعی می کنیم سلیقه خودمان را در طراحی سایت یا همون طراحی وبسایت به سلیقه مشتری نزدیک کنیم

نیازهای مشتری را در مورد طراحی سایت یا همون طراحی وبسایت جزء به جزء بررسی می کنیم و اگر ابهامی داشته باشیم سوالاتمونو می پرسیم که موقع طراحی سایت به مشکل نخوریم

محتوای صفحات سایت، عکسها، مقالات و محصولات رو از مشتری می گیریم و یا خودمون آماده می کنیم و در حین طراحی سایت یا همون طراحی وبسایت اطلاعات سایت را بارگزاری می کنیم.

سئوی سایت

در سئوی سایت یا همون قرار گرفتن کلمه کلیدی مورد نظر مشتری در صفحه اول گوگل کارهای زیادی انجام میدیم البته بعد از طراحی سایت یا همون طراحی وبسایت.

بعد از طراحی سایت یا همون طراحی وبسایت شروع به مطلب گذاشتن مداوم تو سایت یا همون وبسایت می کنیم. روزانه یا هر دو سه روز یک بار مطلب مفید و دسته اول تو سایت یا همون وبسایت بارگزاری می کنیم

وبسایت را توسط ابزار خود گوگل به گوگل معرفی می کنیم و گوگل آنالیتیکس را برای سایت مشتری فعال می کنیم

لینک سازی میکنیم با ساخت وبلاگ و گذاشتن چکیده مطالب در سایر وبسایتها. شبکه های اجتماعی مشتری را فعال می کنیم و از مطالب سایت در شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم

پشتیبانی سایت

پشتیبانی ما محدود به فقط زمان اداری نیست و از صبح تا شب هر وقت که مشتری مشکلی یا سوالی در مورد طراحی سایت و یا سئوی سایت داشته باشد در خدمتیم

پشتیبانی ما مثل بعضی سایت ها که فقط باید با تیکت مشکلشونو مطرح کنند نیست و از صبح تا شب هر وقت که مشتری مشکلی یا سوالی داشته باشد با تلفن و یا با تلگرام و یا با موبایل و ... در خدمتیم

ما هدفمون از پشتیبانی فقط و فقط مشتری مداریه چون به این نظریه اعتقاد داریم که مشتری مشتری می آورد. تا جایی که زمان و تخصص به ما اجازه بدهد سعی می کنیم مشکلات و سوالات شما را در مورد طراحی سایت و سئوی سایت (همون سرچ گوگل) پاسخ بدیم.



نمونه پروژه های انجام شده


طراحی سایت,طراحی وبسایت,طراحی وب سایت

خدمات و سرویس های شرکت دبیرا با بهره گیری از متدها و شیوه های نوین مدیریت هاستینگ و قرار گیری بر روی سرورهای قدرتمند به شما این امکان را می دهد که با اطمینان خاطر و کمال آرامش به فعالیت خود در اینترنت و وب ادامه دهید.

طراحی سایت,طراحی وبسایت,طراحی وب سایت

تسلط کامل متخصصین شرکت دبیرا بر روی انواع زبانهای برنامه نویسی تحت وب (ASP.NET , AJAX , ... ) ، نرم افزارهای گرافیکی ( Photoshop , Flash , ... ) این امکان را فراهم می کند تا بهترین طرح برای وب سایت شما انتخاب و به مرحله اجرا گذاشته شود.

طراحی سایت,طراحی وبسایت,طراحی وب سایت

آیا می دانید 85 درصد بازدیدگنندگان واقعی یک وب سایت را موتورهای جستجو باعث می شوند؟ آیا می خواهید وب سایت شما در صفحه اول و بالاترین رتبه های نتایج گوگل ظاهر شود؟

شرکت نرم افزاری و طراحی سایت دبیرا که از سال 1384 شروع به کار کرده است از سال 1388 رسما" با ثبت در اداره ثبت شرکتها به شماره ثبت 370822 مسولیت محدود ادامه فعالیت می دهد و با اهدافی بزرگ با بهره گیری از متخصصان مجرب و دانشگاهی آماده ارائه راه حل های نرم افزاری اختصاصی و سیستم های اطلاعاتی سفارشی به سازمانها و موسسات دولتی و خصوصی می باشد.
شرکت دبیرا با بکارگیری ایده های نوین و مفید در طراحی ها سعی بر آن دارد که بهترین باشد.
طراحی وب سایت توسط تیم طراحی با تکنیکها و نرم افزارهای روز دنیا اجرا می گردد. طراحی سایت با در نظر گرفتن بخش معماری اطلاعات ، طراحی عناصر تصویری و گرافیک و برنامه نویسی انجام می گردد.گروه طراحان وب ساز آمادگی دارد وب سایت های شما را با قیمت مناسب طراحی و برنامه نویسی کند.

تهران - دانشگاه علم و صنعت

02177747925

09126050715

info{a }dabira.ir

TOP