جذب نگاه مشتری – هدف تابلوسازی پاسارگاد در طراحی تابلو
به گفته کارشناسان برندینگ شما فقط در سه ثانیه تصویر و نگرش را با عناصری که برای برند خود می سازید در ذهن مخاطب ایجاد میکنید.
امروزه متریال ها و سبک ها و روش های بسیار متنوعی وارد بازار ایران شده است که اگر در یک مسیر راسته خیابان راه بروید و نگاهی با دقت داشته باشید متوجه تنوع در تابلوهایی که کسب و کارهای مختلف برای خود انتخاب کرده اند، می شوید.
تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو پلکسی ، تابلو لایت باکس ، تابلو وکیوم و … از انواع مختلف تابلوسازی هستند.
انتخاب تابلو ، یک هویتی از مکان یا برندی است که می خواهید آن را به مخاطب نشان دهید. در همین مقطع اگر انتخابی شایسته داشته باشید نگاه افراد را در چند ثانیه شکل داده اید اما برعکس اگر فکر می کنید که این انتخاب ربطی به هویت برند شما ندارد سخت اشتباه کردید.
شما در هر کسب وکاری که قرار دارید چه یک فروشگاه کوچک چه یک فروشگاه وسیع , دفتر کار یا شرکت تجاری ، بانک و موسسات دولتی و … نیاز دارید به گونه ایی پیشانی یا هدر قدرتمندی به مخاطب خود نشان دهید تا او را جذب کنید. این انتخاب همیشه برای صاحبان کسب و کار نیاز به دقت و تحلیل بیشتری دارد.
تابلوسازی پاسارگاد به عنوان کارشناسان این عرصه با بیش از بیست سال سابقه اجرایی و رزومه قدرتمند به لحاظ کیفیت، شما را راهنمایی می کنیم.
تابلو سازی تخصص ماست. ما به هر مشتری مشاوره می کنیم و از سوالات مهم برای کمک به تصمیم گیری در مورد تابلو مناسب استفاده می کنیم. جزئیات مربوط به بودجه، جو و محیط، ارتفاع، نور و مقررات و همه مسایلی که برای ایجاد یک تابلو مهم است، با دانستن این جزییات به شما راه را نشان می دهیم.