تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

frnz90 Offline
#1 ارسال شده : 1395/08/22 11:13:16 ق.ظ
frnz90

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 21




سیستم درجه بندی PG براساس آب و هوا می باشد، در نتیجه، فرضیه درجه بندی شامل دو قسمت می باشد: دمای بالا و پایین سرویس آسفالت. مسئله اصلی در عملکرد دمای بالا، شیار شیار شدن است که انباشته کردن آن زمان می برد و در نتیجه، دمای آسفالت میانگین 7 روزه برای شرح آب و هوای بسیار گرم بکار می رود. در شرایط آب و هوایی سردتر، ترک گرمایی تنها در شب های واقعاً سرد می تواند رخ دهد؛ لذا، حداقل دمای آسفالت برای شرح آب و هوا سردتر بکار می رود. هم برای درجه دمای پایین و هم بالا، درجه های PG در افزایش 6 درجه سانتی گراد، درجه بندی می شود. حداکثر دمای آسفالت میانگین 7 روزه از 46 تا 82 درجه سانتی گراد طبقه بندی و حداقل دمای آسفالت بین 46- و 10- درجه سانتی گراد، طبقه بندی شده اند.
یک پوشش که به صورت PG64-10 تعریف شده است، باید معیار عمکلرد در حداکثر دمای میانگین آسفالت 7 روزه 64 درجه سانتی گراد و هم چنین در حداقل دمای آسفالت 10- درجه سانتی گراد را برطرف سازد. توجه داشته باشید که حداکثر دمای آسفالت معمولاً بیشتر از دمای هوا تا نزدیک 20 درجه سانتی گراد می باشد چرا که آسفالت رنگ مشکی، گرما را جذب می کند و گرما را در خود نگه می دارد. این حداکثر دمای آسفالت در نزدیک 1 اینچ کمتر از سطح آسفالت مقیاس بندی می شود. با این وجود، حداقل دمای آسفالت در سطح آسفالت رخ می دهد و با دمای هوا مساوی است.
مقدار رایج و معتبر بکار رفته، 98 درصد می باشد، که بدین معناست که زمانی که پوشش PG64-10 انتخاب شد، پوشش آسفالت در آسفالت AC باید در شرایط ترافیک معمولی در مکانی که حداکثر دمای آسفالت بین 10- و 64 درجه سانتی گراد با حداقل اعتبار 98 درصدی به طور راضی کننده ای عمل کند. در جایی که شرایط ترافیک معمولی نیست، هم چون ترافیک سنگین در بزرگراه های میان ایالتی یا ترافیک آهسته در ایستگاه اتوبوس یا سر چهارراه، یک یا دو پوشش آسفالت سخت تر برای جلوگیری از مشکل شیار شیار شدن ممکن است بکار رود.
پوشش های پلیمری اصلاح شده در هر کجا که عملکرد و دوام پذیری مطلوب است، بکار می رود. بهبود مقاومت در برابر شیار شبار شدن، ترک برداشت بدلیل فشار و آسیب پذیری به دما موجب شد تا پوشش های اصلاح شده پلیمری در خیلی از شرایط حفظ و نگهداری جایگزین آسفالت شوند. مخصوصاً زمانی که مقاومت مناسب در برابر شیار دار شدن برای دمای بالا و مقاومت ترک برداشتن گرمایی برای دمای پایین، به برنامه های یکسان نیاز داشته باشد، اصلاح سازی پلیمری به طور کلی نیاز است. قانون کلی متمایز کردن پوشش پلیمری اصلاح شده از پوشش اصلاح نشده، اضافه کردن هر دو درجه دمای پایین و بالا با هم می باشد، اگر مجموع آنها بیشتر از 90 شد، احتمالاً پوشش اصلاح شده پلیمری است. بعنوان مثال، یک PG 76-22 بیشتر پوشش اصلاح شده پلیمری است چرا که جمع آن 98 است، در حالیکه PG64-10 احتمالاً اصلاح نشده است، چرا که جمع مورد نظر 74 شده است.

منبع: aimbitumen
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.098 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت